En dan ben je er, eindelijk - Reisverslag uit Bloomington, Verenigde Staten van Dirk-Jan Zom - WaarBenJij.nu En dan ben je er, eindelijk - Reisverslag uit Bloomington, Verenigde Staten van Dirk-Jan Zom - WaarBenJij.nu

En dan ben je er, eindelijk

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

16 Februari 2007 | Verenigde Staten, Bloomington

Na enkele maanden van voorbereidingen, waarin vooral de aanvraag van het visum veeltijd kostte ben ik dan gister samen met medestudenten Annemieke en Sylvie aangekomen in Bloomington. Op Schiphol hadden we direct de eerste vertraging te pakken, waardoor we plotseling over Washington moesten vliegen. Ook daar liepen we vertraging op, dus moesten we daar in totaal 8 uur wachten. En toen in de eerste klas naar Indianapolis, waar onze tutor tijdens ons verblijf ons stond op te wachten in een zeer grote auto (jawel). -20 C buiten was wel even wennen. Het appartement is ruim en mooi. We zitten in een groot studentencomplex op de negende verdieping. Alles is hier wit en alles is hier ruim opgezet. Ik zou bijna willen zeggen, alles is hier Amerikaans. We zijn net even 't stadje ingeweest en dat gaan we zo weer doen. Ook hebben we even met tutor mark besproken wat we hier allemaal kunnen gaan doen, en dat is heel veel en leuk!! Maar het is nu vooral even acclimatiseren, want dankzij de tijdverschillen en de lange reis voel ik me zo duf als een konijn. Anyway, later meer..

  • 17 Februari 2007 - 09:35

    Maaike:

    He Dirk-Jan,

    Tja, dat was de reis wel he. Hat Mark mijn email nog gehad? Min 20? Toevallig is het hier bijna + 20, het lijkt wel lente (maar dat zeg ik natuurlijk alleen maar om je jaloers te maken!!) Groetkjes aan Sylvie en Annemieke, en stuur gauw at foto's, ben benieuwd!

  • 18 Februari 2007 - 19:13

    Robbert:

    OUWE PIK! te gek man. maar hoe moet het nou met de grappen tijdens club-eten? iig maak er wat moois van!

  • 19 Februari 2007 - 17:19

    Neef:

    a small mountain town? klinkt als southpark! vraag me af of je meer de kyle of de cartman bent :)
    hej dikke plezier daar, ben benieuwd naar las piccas!

  • 22 Februari 2007 - 19:59

    Phily/Ben:

    Goede foto!!!Je ziet er relaxed uit. We houden je de site in de gaten.
    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Eerst ga ik verder met Spaans leren in Cordoba, Argentinië. Dan ga ik rondreizen in Argentinië, wrs Brazilië, zeker Bolivia en ik eindig in Peru. En dan.... naar huis. Leuk als je mijn reisavonturen leest!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 17260

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: