En dan eindelijk, de foto's - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Dirk-Jan Zom - WaarBenJij.nu En dan eindelijk, de foto's - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Dirk-Jan Zom - WaarBenJij.nu

En dan eindelijk, de foto's

Door: DJ

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

15 April 2009 | Brazilië, Florianópolis

Lang verwacht, maar nu dan eindelijk daar, de eerste foto's van mijn trip.

Klik op : http://www.flickr.com/photos/dirok

Het geheel is helaas achterstevoren geplaatst. Klik dus onderaan op pagina 4 voor een chronologisch fotoverslag en ga dan met dezelfde knoppen onderaan terug naar pagina 1, dat zijn de meest actuele foto´s.

Tja, het heeft even geduurd. Gestolen camera, computers die mijn nieuwe camera niet herkennen, internet zo traag als dikke p, en soms gewoon een gebrek aan tijd. Het heeft me er niet van kunnen weerhouden. Ik ben inmiddels aan de Braziliaans kust. Heel mooi hier!

  • 15 April 2009 - 19:28

    Jos:

    mooie foto's DJ, prachtig land . . . . en "genootjes".
    Ik volg je nieuwsgierig, ook al laat ik dat tot nu toe niet weten.
    Take care,
    Jos G.

  • 16 April 2009 - 08:36

    Nicht A:

    WOW

    maareh wie is toch die lachende mandarijn op elke foto??
    en eet je wel goed? als je heimwee hebt kan je natuurlijk altijd eerder terugkeren he....:)

    xx

  • 16 April 2009 - 08:42

    Bas:

    Wat ben ik jaloers zeg.... Leuk dat je ook gletsjer hikes hebt gemaakt! Uiteraard gevolgd door een cerveza ;-) Leuk al die foto's en verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Eerst ga ik verder met Spaans leren in Cordoba, Argentinië. Dan ga ik rondreizen in Argentinië, wrs Brazilië, zeker Bolivia en ik eindig in Peru. En dan.... naar huis. Leuk als je mijn reisavonturen leest!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 17268

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 14 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: